fredag 8 maj 2009

Space the final frontier

Jag har sett 30540 unika minuter Star Trek i mitt liv. Det är 509 timmar eller om man så vill 21,2 dygn! Då har jag alltså inte räknat med att jag faktiskt sett ganska mycket av det flera gånger. Igår såg jag 126 ny Star Trek minuter på bio. Det var väldigt underhållande och kanske även så för icke Star Trek fans, men det är jag fel person att svara på.

Just när man trodde att man börjat förstå Juniors signaler så har man helt fel, på tal om att ta ut segern i förskott. Han var på ett väldigt dåligt humör när jag fixade hans frukost och jag tänkte att nu är han trött redan innan frukost. Det visade sig att han var hungrig tidigare än vanligt, så frukosten slank ner väldigt smidigt!

Sovdags för en av oss, och det blir förhoppningsvis inte han som kör vagnen

1 kommentar:

  1. Nörd! Ok, det är säkert en underhållande film. Men du är en nörd ändå. :)

    SvaraRadera