fredag 1 maj 2009

Första maj välkommen!

Jag har aldrig varit en morgonmänniska men dessvärre så tar inte samhället hänsyn till det, inte heller min son. Gick upp innan kl 7 och åt frukost medans sonen lekte i datarummet. Han brukar ge mig en timme på morgonen att äta frukost och komma igång innan han kräver uppmärksamhet och engagemang, jag uppskattar verkligen att han är så förstående!

Grötfrukost för honom men en ganska dålig Thé och macka frukost för mig (vi måste verkligen fylla på förrådet med matvaror). Gunde Svan frukost med havregrynsgröt ska det ju vara för att få mig att fungera.

Just ja det är första maj! Jag har för tillfället ett för litet samhällsengagemang för att demonstrera så det blir bara en promenad utan plakat men med barnvagn.
Med så fint väder som det är idag så måste man bara ut och ta en promenad, kanske även en fika i solen, vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar