onsdag 27 januari 2010

P-bot, snö och familjen!

När jag kom hem från jobbet idag var det några decimeter snö på uppfarten och det krävdes att man tog fart för att komma in i garaget med bilen. Junior och min kära sambo tittade på från köksfönstret. Det känns väldigt skönt att komma hem efter en lång arbetsdag som avslutats med ett benpass på gymmet och mötas av familjen! Junior och jag gosade tillsammans i soffan allt medan min kära sambo skottade snö. Lite snuvig är han så det var inte helt lätt att somna ikväll. Men nu verkar han sussa sött och snart dyker vi i säng hela familjen.

Har försökt orientera mig fram i LM:s korridorer idag och det är ingen barnlek. Massor av hus och korridorer åt alla håll och kanter. Har i alla fall hittat ”GPS-fältet” uppe på taket och tjänstebilsgaraget idag då jag behövde besöka dem båda. GPS-fältet är juste, på tredje eller fjärde våningens tak finns ett antal antenner som genomgår kalibrering, rätt coolt faktiskt!

Är på strålande humör idag trotts att jag åkte på en p-bot i måndags. Men ett par oväntat bra händelser har uppvägt det med råge. Bland anledningarna kan nämnas ,ett par väldigt bra träningspass denna vecka och en grymt skön kille som är min son! Imorgon är det åter förmiddagspass men jag ska besikta bilen vid 17-tiden så det blir en lång dag, tror jag avslutar med ett gympass eftersom jag troligen inte orkar hålla fokus ända till kl 17.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar