måndag 18 januari 2010

Fritid!

Andra dagen på jobbet flöt på snabbt, massor med nya grejor att lära sig och roliga och proffsiga kollegor att lära känna. Efter jag stämplat ut gick jag direkt till gymmet i källaren på LM. Det var ett helt okej gym för att vara gratis, jag tror jag kommer förlägga de flesta passen där framöver och eventuellt säga upp mitt träningskort. Det var dock väldigt få maskiner och de som fanns där var väl sådär, men fria vikter fanns det allt det nödvändiga till och då jag huvudsakligen kör det så är det ingen nackdel. Duschade och drog hem och var ändå hemma just efter klockan 17! Helt otroligt! Vinner ju ytterligare lite tid på att jag slipper hitta ny parkeringsplats vid gymmet i stan om jag tränar på jobbet. Bara det inte blir en massa folk som tränar samtidigt för det var inte dimensionerat för mer än 3-4 pers samtidigt.

Nu ska jag leda FC Barcelona till nya segrar i Football Manager 2009! Sedan blir det keso, äpple och kanel innan jag ska krama kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar