måndag 15 mars 2010

Öronknaster

Är hemma från jobbet idag då jag fortfarande inte blivit av med min förkylning. Efter några veckors snorande har den tillslut satt sig på bihålorna så nu knastrar det ordentligt i ena örat när jag snyter mig. Har blivit bättre över helgen men det där sista verkar inte vilja släppa taget helt.

Junior är dock helt frisk och med två krassliga föräldrar blir han lite frustrerade över att inte få gå ut som han vill och att vi inte har så mycket energi över till honom som han önskar. Han har nästan slutat med blöja när han är hemma också något som är otroligt fascinerande för en småbarnsförälder. Något som jag innan jag blev förälder såg mer som; ”va fasen det gör väl alla barn förr eller senare!”.

Dags att snyta sig igen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar