torsdag 17 december 2009

Mera!



Nu har vi röjt undan senaste snöfallet och det är grymt fint ute. Så otroligt vitt, så vitt som det aldrig blir inne i stan. Här är minsann ingen trafiksmutsig snö inte. Jag är väldigt glad över att vi har asfalt och inte grus som många grannar på vår garageuppfart!

Vinden piskar runt snön idag och det var väldigt mysigt att gå in och tända en brasa efter att jag och Junior varit ute. Vi föräldrar är förkylda men Junior är i toppform och på riktigt kanon humör de senaste dagarna!

Jag har lite träningsabstinens men kommer vänta ytterligare då jag inte är frisk än. Inte bra att tajma träningsuppehåll med julen. Hade ju varit optimalt att träna hårt dagarna innan för att ha hög förbränning över julhelgen! Nåja det är ”Jul 2009” och inte ”Beach 2010” som hägrar nu! Det ska bli grymt skönt med julledighet för hela familjen, välbehövligt att få vara lediga allesammans en stund. Jag ser framemot att vräka i mig onyttigheter som godis, pepparkakor och julmat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar