söndag 28 februari 2010

Sjukt mycket OS!

Min vakna tid de snaste veckorna har enbart bestått av jobb, familj och OS. Denna vecka lade jag lite strategiskt in en vilovecka i så nu har jag inte tränat sedan förra fredagen. Det har varit skönt men jag funderar på om kroppen då såg sin chans att kasta in en förkylning för jag har känt mig krasslig några dagar. Junior har feber och är hostig och snuvig han med något som skulle kunna vara följder av några vaccinationssprutor för ca. en vecka sedan. Idag har det varit speciellt besvärlig och han är på lite halvtaskigt humör.

I fredags vart det i alla fall afterwork med en pappakollega. Pubmat och öl och sedan en biofilm, det var riktigt skönt att bryta mönstret och göra något annat en kväll. Shutter Island såg vi och den var riktigt bra, var ett tag sedan jag var på bio nu och det är ju alltid speciellt att se film på bio.

Imorgon är viloveckan slut enligt planen men med tanke på min krasslighet så kanske det blir en förlängd vila…

Femmilen och hockeyfinal ikväll sedan är det äntligen över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar