tisdag 23 juni 2009

Syndarvecka

Junior har börjat få in en rutin att sova strax efter sin frukost och ofta blir det en ganska lång stund på förmiddagen. Själv slöar jag då framför datorn eller TV:n. Eftersom denna vecka är så hektisk med andra saker tänker jag vara ännu slöare och skippa träningen helt. Kom fram till det idag då jag inte har den mentala laddning som krävs för att gå till gymmet och plåga musklerna tills bränner i dem. Dessutom gjorde vi inte något försök att tajma barnvagnspromenaden idag utan Junior fick sova sött och jag slöa.

Två timmars promenad i värmen blev det efter lunch, svetten rinner längst både min och Juniors rygg! Fruktstund för oss båda! Kiwi till mig och fruktsallad på burk till Junior (måste börja fixa hemmagjorda grejor till honom, hur svårt kan det vara?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar