fredag 20 november 2009

4-2-3-1 eller 4-5-1 ?

Sveriges nya spelsystem verkar klart intressant och min namne, Erik Hamrén ser ut att vara ganska olik sin föregångare Lars Lagerbäck, både fotbolls- och karaktärsmässigt. Med två lag som saknade de tunga namnen var träningsmatchen Italien – Sverige ändå rätt underhållande! Men varför sände inte SVT matchen i SVT HD, det hade varit trevligt!

Första gympasset denna vecka blev ikväll så för att komma upp i min ambition om tre i veckan ska jag köra lördag och söndag med! Det är det bästa med gymträning, att man kan köra dagarna efter varandra bara man roterar muskelgrupperna vettigt! På tal om det har jag beställt en bok om styrketräning, ska tydligen vara ett bra uppslagsverk över övningar. Finns förvisso en massa sidor på nätet för sådant men att läsa det ur en bok ger en skön känsla och känns seriösare.

Junior håller på att somna tillsammans med mamma nu så det blir lite slött surfande för mig ett tag. Sedan avslutar jag dagen med den traditionsenliga keso, äpple och kanel tallriken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar