söndag 8 november 2009

Farsdag

Mina föräldrar har varit på besök i helgen och lekt och busat med Junior, vilket fart det varit på honom! Själv har jag tagit det rätt lugnt och inte gjort så mycket annat än äta och sova. Ett pass på gymmet på lördagsförmiddag blev det och det fanns massor av energi i kroppen då. Men på lördagseftermiddagen somnade jag nästan på Juniors lekmadrass på golvet så då var energireserverna slut. Ett resultat av hård träning och mycket socker intag skulle jag gissa.

Idag på farsdag har det varit om möjligt ännu lugnare. Var ut på en kort promenad och städade undan spröjsen, som vi plockat av fönstren. Vinkade farväl av mina föräldrar och sedan har det varit slött surfande och lite datorspel medans Junior lekt med en halvsovande mamma i sitt rum. Jag är laddad inför en ny vecka med Junior!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar