tisdag 27 oktober 2009

Friskt och fint

Vädret är underbart idag och Junior är helt frisk nu så efter hans tupplur blir det en promenad på gatan. Känner att jag har vind i seglen och är pigg och laddad idag. Säkerligen har det delvis att göra med ett jättebra pass på gymmet igår. Det var dock otroligt mycket folk där när jag kom dit, varenda bänk var upptagen, och det finns rätt många sådana där jag tränar. Men tackvare att man tränat så pass länge som jag gjort så har jag ett ganska stort bibliotek med övningar att ösa från, men det vart lite mer maskiner än vad jag brukar köra, vilket faktiskt kändes rätt bra det med. På väg ut från gymmet möter jag grannen som tydligen tränar på samma gym, gatan och världen är liten!

Dags för en kaffe för att fortsätta surfa på den positiva vågen jag befinner mig på nu! Junior vaknar och ca 30 minuter är min gissning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar