torsdag 22 oktober 2009

Bredband

Fick till slut bredbandsanslutningen i slutet av förra veckan efter tre veckors väntetid!

Vi trivs verkligen i huset och Junior har verkligen uppskattat flytten. Han springer runt och utnyttjar verkligen all golvyta. Träningen har blivit väldigt lidande av flytten då jag bränt all energi och tid på det istället. Några joggingrundor har det dock blivit i skogen, vi bor ju granne med den nu! Min kära sambo därimot har verkligen kommit igång med träningen. Hon har med lite flyt blivit med i ett projekt som drivs av högskolan och genom det fått en PT! En personlig tränare!! Jösses vad avundsjuk jag är. Men jag bänkar fortfarande mest i familjen, än så länge…

Fokus på positiva saker är det som gäller just nu vilket jag brukar vara ganska bra på. Det kommer jag ha nytta av i höstrusket framöver! Ikväll blir det ett triceps/bröst pass. Ska bli skönt att få känna den där brännande känslan i musklerna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar