måndag 10 oktober 2011

Wagner och Dustin...

Jag lyssnade på lite Vivaldi igårkväll innan det var läggdags för barnen och kom då på en annan kompositör som jag ville lyssna till. Det finns nämligen ett musikstycke jag aldrig kan lyssna på utan att få gåshud. Wagners – Ride of the Valkyrie. Pampiggare musik får man leta efter, i mitt tycke.

Beställde lite dator prylar från Dustin för ett tag sedan men råkade beställa fel grafikkort så jag utnyttjade ångerrätten och skickade tillbaka det. Jag letade på rätt grafikkort och såg att Komplett.se hade bäst pris på det, då fick jag idén att jag måste prova att pruta med en av de stora näthandlarna och se om det går. Sagt och gjort jag ringde upp Dustin och försökte få till en ”deal” där de inte behövde betala tillbaka pengarna om jag fick köpa rätt grafikkort till samma pris som det billigare kortet jag felbeställde. Jag berättade också om deras konkurrent som hade ett ännu billigare pris än så. De köpte inte min argumentation och ska följaktligen betala tillbaka mina pengar. Jag kommer trots frakt att kunna köpa grafikkortet från Komplett.se billigare.

Finns det någon annan som lyckats bättre med att pruta med näthandlare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar