lördag 15 oktober 2011

Nya sulor

Idag bytte jag däck på båda bilana, så nu sitter vintersulorna på. Det tog en bra stund med avbrott av grabbarna och min kära fru då och då. Men det är väldigt skönt när det är gjort! Min rygg var väldigt trött på slutet då jag igår körde marklyft på gymmet och det var ett ganska hårt pass.

Junior börjar hosta i natt och nu snörvlar han ganska rejält så det är väl dags för säsongens första förkylning. Minior ville inte sova något idag när han brukar det blev väl totalt 20 minuter mot några timmar normalt. Så vi hoppas på att han och Junior ska gå att få isäng tidigt så att det blir en barnfri kväll framför TVn. Jag ska i smutta på en whisky framför brasan det var det första jag tänkte när jag var färdig med däcksbytena.

Imorgon ska Minior och min kära fru åka på tjejträff så då blir det bara jag och Junior hemma nästan hela dagen. Sedan lite träning på gymmet på kvällen för min del, thats the plan. Om ryggen känns okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar