lördag 3 september 2011

Vilken dag!

Efter frukost och morgon bestyren packade jag en ryggsäck med kaffetermos och lite kläombyten och sedan tog jag och grabbarna med oss farfar till ett fågeltorn vid testeboåns mynning. Junior fick använda sin ryggsäck han fick i treårspressent då han bar mackorna och jag hade Minior på min rygg. Farfar bar tubkikaren på sin rygg så vi hade alla viktiga beståndsdelar till en mysig förmiddag vid en fågellokal. Att vi endast såg någon svala och någon flugsnappare gjorde inte så mycket för vi hade en härlig fika stund i solen uppe i fågeltornet.

På eftermiddagen somnade båda grabbarna och de sov både gott och länge. Så ikväll har vi myskväll för det är inte lönt att försöka lägga dem i normal tid i alla fall.

Samtidigt på annan plats sålde min kära hustru och barnens farmor massor av våra gamla prylar på loppis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar