fredag 2 september 2011

Sensommarmys

Barnens farfar och farmor är på besök några dagar och farmor ska assistera min kära fru med loppis imorgon. Hoppas de får mycket sålt så vi blir av med all bråte vi inte längre behöver. Jag, grabbarna och farfar planerar en fågelexkursion imorgon, ska se vad vi kan hitta på.

Sandvik ska flytta huvudkontoret till Stockholm för att de ska få lättare att rekrytera kompetent personal. Eller om man vänder på det så kan man ju se det som att de förflyttar den kompetenta personalen de eventuellt har idag till Stockholm. Alltid lika trist med centralisering tycker jag. Då är jag lite extra stolt över Systemair ifrån min hemby som envist stannar kvar i den lilla bruksorten i Bergslagen.

Jag ska försöka klämma in ett benpass på gymmet i helgen för nu vart det vila hela veckan sedan förra helgen så nu är det dags igen. Lördag kväll eller söndag blir nog bra, ska förhandla med familjen…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar