onsdag 15 september 2010

Westcoast

Nu är jag åter tillbaka i västsverige! Ska sova på hotell Gästis i Varberg inatt. Det är GPS-rekning som anledningen till min resa. Det är kul att se lite bekanta trakter igen senast jag var i dessa trakter var när sista flyttlasset gick. Tyvärr har jag inte tid att göra allt jag skulle önska, så som gå på en Elfsborgs match. Men det kanske kommer fler chanser till det.

Det är också blandade känslor för att vara borta från familjen. Man saknar dem men samtidigt är det skönt att få sovmorgon imorgon då min kontakt inte kunde möte mig tidigare än klockan 9 imorgon! Så jag ska passa på att ta lite sovmorgon. Något jag tycker jag förtjänat när jag åkte hemmifrån vid kl 6 imorse och kom fram till hotellet kl 18. Så dagen har varit lång!

Imorgon är det rekning i Varberg och Kinna.

Föresten vad är det med detta valet? Det är nog den tråkigaste och mest intetsägande valrörelse jag varit med om! Båda sidorna pratar om skatterna vilket känns som det minns intressanta ur min synvinkel, bara jag får världens bästa välfärd är jag också beredd att betala världens högsta skatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar