söndag 4 juli 2010

Varmt och kallt


Iskaffe är min nya passion, sedan igår. Som koffeinist är det jobbigt med varma sommardagar som det varit de senaste dagarna. En het kopp kaffe kan förvisso stilla begäret men gör också att kroppen hamnar i ett febertillstånd. Men så har jag återknutit bekantskapen med iskaffe de senaste dagarna och plötsligt kan jag både få mitt koffein och något svalkande! Återkommer när jag provat ut  ett bra recept.

Junior har börjat uttala Miniors namn nu. Tror han kommer tycka det är rätt juste med en lillebror. Dessutom har Junior blivit väldigt kramig senaste dagarna han försöker passa på att få kvalitetstid när han får chansen. Vi försöker få honom att vara så delaktig som möjligt i allt vi gör med Minior så han inte ska känna sig utkonkurerad.

Kvavt som bara den idag, när kommer åskovädret?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar