tisdag 6 juli 2010

Semesterplaner

Nu har vi ett semesterprojekt inplanerat. Bygga förråd i garaget, vi har börjat planera för det nu och frågat expertis samt tagit offert på jobbet. Det vill säga vi har pratat med våra pappor som har kunskap och erfarenhet. Det kan vara skönt att ha någon med som gjort något liknande förut när man ger sig på något mer avancerat än ett par odlingsbäddar.

Idag har jag varit på mitt gamla gym och tränat. Jag tränar ju annars på gymmet på jobbet men jag vill inte åka in till jobbet när jag har semester så därför löste jag ett 10-kort på det gamla hårda gymmet där de stora grabbarna och tjejerna tränar. Det var så otroligt skoj att träna där igen. De är otroligt välutrustat gym och allt är rejäla grejor! Dessutom är det bra för självbilden att se att man är ganska liten på jorden trotts allt, när man tittar på styrkelyftare och tävlande bodybuilders som tränar där med.

Holland i final! Hoppas det blir Spanien de får möta men jag tror dock att Tyskland är starkare. Spanien behöver få igång Fernando Torres också för att de ska kunna hota Tyskarna. Snart är det över och man får börja följa ligafotboll igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar