måndag 31 december 2012

Ut med det gamla!

2012 några timmar från att ta slut och 2013 står för dörren. Våren ska jag spendera med att lära mig mer om solenergi och vad jag behöver tänka på inför våran planerade investering i en sådan anläggning på huset. Beroende på vad kalkylerna säger så blir det antigen denna eller nästa vår/sommar som installationen ska genomföras.

Barnen fyller tre och fem år i sommar och Junior har redan önskat resmål till sommarsemestern. Miniatyren av Göta Kanal i Norrkvarn, låter som en potentiellt semestermål. Vi passerade där förra sommaren (2011) när vi var ner till Borås på semester.

När vi frisknar till från den ensvisa förkylning som plågat hela familjen senaste månaden så ska jag och min kära fru gå på The Hobbit, veckan efter nyår. Andra visningen för min egen del då jag såg den med mina föräldrar på premiärdygnet, som råkade sammanfalla med en jobbresa kring min uppväxtbyggd.

Fram med vinet för nu har barnen somnat! Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar