måndag 13 juni 2011

Semesterlängtan

Nu går det väldigt fort! Jag har en massa jag ska fixa på jobbet innan jag går på semester och det är dessutom så att jag ska vara pappaledig direkt i anslutning till semestern så jag ska inte tillbaka till jobbet förrän tidigast i början på Februari 2012! Det är skräckblandat förtjusning över att vara pappaledig med de små vildarna till barn. Men Junior kommer ju gå på dagis några dagar i veckan så då blir det aningen lugnare en stund.

I trädgården växer allt så det knackar och idag kom det regn för första gången på mycket länge. Välbehövligt och välkommet!

Jag går och dras med en sommarförkylning som inte vill ge sig och vill inget hällre än att bli frisk så jag kan träna igen!

Kommer avsluta arbetsveckan med några hotellnätter i Nyköping. GPS-rek på gång igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar