måndag 3 augusti 2009

Hemester

Har varit mycket "ledighet" på sista tiden. Min kära sambo har semester och således har vi flängt runt och gjort en massa roliga saker. Junior har träffat jämnåriga och jämfört erfarenheter med dem. Han börjar bli kaxig när det gäller att gå längst med möblerna och igår kväll (när han vaknade mitt i filmen och vi tog upp honom) så tog han nästan sitt första steg. Han släppte taget om TV-möbeln och stod några sekunder för att sedan göra ett pyttelitet steg samtidigt som han satte sig ner. Kanske inte riktigt det första steget men väldigt nära.

Träningen går kanonbra nu och det är riktigt skoj varje pass. Har också börjat med något som jag länge tänkt på men hela tiden skjutit framför mig, anteckningar. Jag för något som kan liknas en träningsdagbok och det känns väldigt inspirerande och användbart för att följa hur det går från gång till gång. Eftersom jag har ett guldfiskminne så minns jag sällan vilken vikt och antal repetitioner jag gjorde förra veckan när jag kör en viss övning. Sist jag förde anteckningar över mina träningsframsteg var när jag tränade på Nautilus i Borås "way back"!

Ska till Skinnsberg denna vecka och bo i hus, det ska bli skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar