onsdag 1 juli 2009

Slappt

Igår var det åter husvisning men vi såg omgående att det inte var något för oss, vi börjar bli slipade nu!

Sommaren har verkligen slagit till med full kraft. Både jag och Junior har varit väldigt slöa i värmen, det kan resultera i att vi båda ligger platta på golvet och njuter av att golvet är lite svalare än omgivningen. Slöheten har också gjort att jag dragit ut på min vilovecka så att det sträcker sig in även i denna vecka, nu gäller det att komma ur denna onda spiral. Det är mest en mental fråga att jag tror att jag inte ska orka träna efter en så varm dag, det är självklart bara dåliga ursäkter. Ska försöka bryta den spiralen ikväll.

På tal om slapphet så såg jag hela Lord of the Rings triologin i helgen, de förlängda versionerna. Resten av familjen var nämligen borta i helgen och jag fick tid att se film och vrida upp ljudet lite extra på anläggningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar