fredag 24 februari 2012

Snart jobbdags

Snart är det slut på pappaledigheten och jag börjar tycka att det ska bli skönt att jobba igen. Förkylningar och ryggsmärtor har blivit resultatet av min fysik under pappaledigheten. Ingen träning på snart 3 månader och jag vill bara komma igång så fort jag är okej. När jag börjar jobba ska jag nog få till träningen igen då det blir lättare när man kan träna innan man åker hem från jobbet. Dessutom ska jag ju bara jobba halvtid fram till augusti, när minior ska skolas in på dagis. Så det blir en ny fas med två halvtidsarbetande föräldrar nu och fram till i sommar. Det blir spännande att se hur det fungerar.

Just nu ser det inte ut att vara någon idé att försöka läsa någon kvällstidsnings hemsida. Tydligen har kungahuset fått tillskott, så nu kommer det finnas gott om anledning att undvika nyhetsflödet ett tag. Tror jag håller mig till Dagens Industri och diverse teknikpress ett tag tills detta lagt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar