lördag 19 september 2009

Traktorbekymmer

Har varit väldigt tyst på bloggen på sista tiden och det beror på att jag försöker hålla en hemlighet några dagar till. Men nu kan jag snart avslöja vad det handlar om...

Men inte idag!

En grymt härlig morgon idag, solen värmde riktigt skönt när jag gick till gymmet på morgonen, ett benpass och en halvtimme på motionscykel och jag känner mig i toppform igen!

Junior fick en traktor när han fyllde ett år, den har varit väldigt populär, så populär att den nu börjar bete sig konstigt. Det finns massor med knappar som utlöser allsköns oljud. Tills nyligen var den ganska pedagogisk, så som när man tryckte på tutan på ratten så tutade traktorn, tryckte man på kossan så lät det muuu! Men nu har den blivit helt galen på sista tiden, idag sa kossan nöff nöff och tuppen sa muuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar